LoL
Cíl a pravidla hry
Ve hře
Proti sobě se vytvoří dva týmy po 5 (5 vs 5) nebo po 3 (3 vs 3) hráčích. Každý hráč si zvolí svého hrdinu a střetávají se na třech (5 vs 5), nebo dvou (3 vs 3) liniích, přičemž každý v
týmu má svoji úlohu - mezi nejdůležitější patří Ad carry hrdina, který je slabý na začátku hry ale ke konci je velmi silný. Support neboli podpora, měl by být na linii s Ad carry a udržovat ho dlouho naživu aby Ad carry mohl dostávat více zkušeností a zlata Jungler, který není na žádné linii ale v jungli (džungle či les) kde získává zlato a zkušenosti z neutrálních příšer a jako poslední je tu Tank, který by měl iniciovat teamfighty a vydržet hodně poškození. Cílem hry je zničit nepřátelskou základnu a zabránit nepřátelskému týmu ve zničení té vaší. První tým má barvu modrou a druhý fialovou. Na liniích se střetávají nejen hrdinové, ale i minioni (jsou to menší slabé jednotky, které chodí po stejných trasách, kteří se objevují pravidelně ve velkých skupinách). V základně je Nexus (když zničí tým nepřátelský Nexus vyhrává) Inhibitor (když zničí tým nepřátelský Inhibitor, vyvolá Super miniony, kteří jsou mnohem silnější než obyčejní minioni) a po liniích jsou rozestavěny věže (Ve hře 5 vs 5 Dvě před Nexusem, jedna před Inhibitorem a další dvě na linii, ve hře 3 vs 3 jedna před Nexusem, jedna před inhibitorem a jedna na linii), spawning pool (Vyvolávací místo, kde se hrdinové objevují na začátku hry a oživují se, když jsou zabiti) a obchod (zde si hráči nakupují předměty, které zvyšují hrdinovu bojeschopnost). Věže slouží jako obrana před nepřátelským týmem, nebo působí nepřátelskému týmu masivní poškození. Každá hra je v podstatě rozdělena do dvou fází. Na začátku každé hry je laning kdy se spolu střetávají jeden nebo dva hráči na každé linii a pokouší se dostat co nejvíce goldů z minionů. Okolo 15 minuty hry začínají teamfighty (týmové bitvy), kde se střetávají celé týmy. Tyto bitvy obvykle rozhodují o výsledku hry.
Strategie výhry
Pro hrdiny (hráče) je důležité, aby vždy zůstávali za svými miniony. Pokud tak nečiní, útočí nepřátelští minioni (popř.: věže, pokud je blízko nějaké) na hrdinu, a tím ho zraňují a mohou ho i zabít. Pokud však hrdina postupuje správně, tak nepřátelské miniony zdálky zabíjí a za to získává jak peníze, za které si nakupuje předměty, tak i zkušenosti, díky nimž postupuje na nové levely a vylepšuje své speciální schopnosti. Ty poté používá na zabíjení nepřátelských hráčů. Podstatnou součástí dobré hry je nakupování správných předmětů, protože jich je velké množství a pro každou postavu se hodí jiný, a jejich následné skládání sloužící k výrobě ještě mocnějších předmětů.
Mimo hru
Když hráč zrovna nehraje, nachází se v lobby. Zde si hráč může nakupovat další hrdiny, balíčky, svazky a runy, prohlížet si statistiky jiných hráčů. Pozorovat hry jiných hráčů pomocí Sledovacího módu. Také je zde možnost nastavení si mastery (česky mistrovství). Dále je zde možnost využití chatu.
Masteries
Jsou body, které si hráč může navolit před startem hry. Hráč se pomocí mastery stává silnějším a více specializovanějším na určitý způsob boje - slouží k vylepšení hrdiny nebo jeho kouzel. Masteries se dají navolit ve třech oborech: Útočné, Obranné a Užitečné. Hráč si může vybrat mezi všemi a kombinovat je mezi sebou. Maximální počet masteries je 30.
Runy
Runy si hráč může zakoupit a pak si je různě zkombinovat ve svých runových stránkách. Runy jsou rozděleny podle tří stupňů a čtyř oborů. Každý obor má runy lepší v jiných věcech, něž druhý. Obory jsou Marks (útočné), Seals (obranné), Glyphs (kouzelné) a Quintessence (všechny druhy). Runy může hráč používat ve hře jen omezený počet od každého druhu (od Marks, Seals A Glyphs devět run a od Quintessence tři).
Obchod
V obchodě si hráč může zakoupit věci za IP a RP, ale některé lze koupit pouze za RP.
Skin (kůže) jsou jiné verze vzhledu šampionů. Lze je zakoupit pouze za RP.
Boosts (podpory) přidávají více zkušeností a IP vydělaných za hru. Dají se koupit na určitou dobu, nebo na určitý počet her. Lze je zakoupit pouze za RP.
Runes (runy) se dají zakoupit pouze za IP (kromě speciálních balíčků).
Others (ostatní) se dá zakoupit přechod na druhý evropský server (za 0 RP), změnu jména či bonusové runové stránky. Ty se dají zakoupit po jedné za IP i RP, po sedmi pouze za RP.
Bundles (balíčky) obsahují runy a šampiony, které se po zakoupení hráči odemknou. Lze je zakoupit pouze za RP.
Slovník hry
GG Good game = dobrá hra. Pochvala za dobrou hru, která se obešla bez nadávek apod.
QQ = je textové zobrazení tekoucích slz, používá se jako výsměch soupeři
SS = Chybí hráč na lajně Např. ss2 bot - chybí 2 hráči na lajně bot (Top - vrchní , Mid - Prostřední , Bot - dolní)
B = Okamžitě zpět (Hrozí nebezpečí úmrtí postavy z vašeho týmu, či se seskupit).
me B = Upozornění, že se chcete stáhnout.
gang = Nečekané přepadení na lince. (většinou v přesile)
care = Upozornění pro členy vašeho týmu, navedení k opatrnosti před gankem.
ks = kill steal Spojenec vám zabije nepřítele, kterému jste ubral například, 75% a on vám jí dorazil. Samozřejmě se musí tolerovat i to, že některé schopnosti můžou "krást" omylem.
Push = Proražení jedné linky, prudký postup vpřed.
BrB = Teleportace zpět na respawn s významem, že se co nejdříve vrátí zpět.
pwnd, owned = Jasná výhra, skoro až posmívání se druhému týmu.
own, pwn = Píší hráči, kteří bez problému rubou nepřátele, většinou se poté tito hráči i řadí mezi ty, kteří když prohrávají, tak na všechny z týmu nadávají.
omw (top/bot/mid) Píše jungler (tedy hráč, který není na lajně, ale začíná v jungli) když se chystá gangnout lajnu. Obvykle to znamená, že se spojenci na lajně mají připravit k zabití nepřítele s asistencí právě junglera, tedy nechat se pushnout aby se zvětšila vzdálenost nepřítele od jeho vlastní věže. Je vhodné lehce nalákat či poškodit nepřítele.
Dive = Pokud hráč tohle napíše, má v úmyslu zabít nepřátele pod jejich vlastní věží.
stealer = Stejné jako KS, STEALER je po celé hře, že zabijí hráče, jenž by druhý dal sám a již byli hlavně skoro mrtví (dorazil je).
feeder = Hráč který krmí nepřátele stálým umíráním, čímž nepříteli dává zkušenosti (experience) a peníze (goldy).
leaver = Hráč který opustil hru v průběhu nebo na začátku hry .
wp Well played = pochvala za hru.
Platidla
XP – Experience point (body zkušenosti) dostává hráč za hry (za vyhrané více, za prohrané méně), díky bodům zkušenosti postupuje na další úrovně až na maximální třicátou. Po ní už body zkušenosti nedostává. S novými úrovněmi se mu otevírají další Summoners spells, které si hráč vybírá před hrou (vždy dvě).
IP – Influence point, (body vlivu) jsou něco jako peníze. Hráč si za ně může koupit hrdiny a runy (za vítězství dostane více IP, za porážku méně).
RP – Riot point, (Riot body) si hráč může koupit za peníze pomocí kreditní karty, Paypal, Paysafe card nebo SMS. Všechny způsoby jsou v ČR umožněny, ale SMS je oproti ostatním značně znevýhodněna, protože je o mnoho dražší než ostatní umožněné platby.
Herní módy
Tutoriál (Úvod) je rozdělen na dvě části: Klasický úvod je určen pro naprosté začátečníky, kteří poprvé spustili hru a Válečný trénink, kde se hráč naučí pravidla a ovládání hry.
Custom game (Vlastní hra) je typ her, které zakládají sami hráči.
Normal game (Normální hra) je hra ve které hráč dostává obvyklý počet IP. Hráč se může do hry připojit a čeká, až se připojí k nějakému týmu, nebo se připojí premade (předem dohodnutý tým).
Ranked game (Bodovaná hra) je naprosto stejný typ jako Normální hra, jenže ji mohou hrát jen hráči, co již dosáhli třicáté úrovně (Mimo IP dostávají skóre (za vyhrané se jim přičítá a za prohrané odčítá). Tabulka všech hráčů a jejich skóre jsou umístěny na oficiálních stránkách Riot Games.
Co-op vs. AI (Hráči vs. umělá inteligence) je stejný typ jako Normální hra, ale proti lidskému týmu stojí počítačem ovládaní boti s nastavitelnou inteligencí. Tento typ hry lze hrát na všech mapách.
ARAM (All Random All Mid) je nově uznaný typ hry, který se hrává jako custom game. 2týmy po pěti hráčích se střetnou na nové mapě "The Proving Grounds" s náhodně vybranými championy a všichni jsou pouze v jedné lajně. V této hře se nemůžete vracet zpět na základnu, ale bojujete vždy dokuď neumřete.
Mapy jsou v League of Legends pojmenovány. Kromě linií a základen je na nich také džungle, kde jsou neutrální nestvůry; některé z nich po zabití dávají buff neboli posilnění hrdiny.
Summoner's Rift je mapa vytvořená podle DotA, má tři linie a je pro pět hráčů. Má čtyři různé designy, letní, zimní, halloweenský a vánoční.
Twisted Treeline je mapa pro tři hráče a má jen dvě linie. Je u ní pouze letní design. V říjnu 2012 byla kompletně předělána.
Crystal Scar je mapa pro pět hráčů, kteří se snaží ovládat jednotlivé body. Čím déle jsou týmem body drženy, tím lépe pro něj. Dominion je mnohem méně časově náročný.
Proving Grounds je malá mapa vytvořená pro tutorial a All random all mid (ARAM).
Magma Chamber zatím nevydaná mapa. Podle některých informací by měla být 5v5 ale hráči mluví i 6v6. Je možné, že bude vydaná na začátku Season 3(Po finále v Las Vegas-Říjen 2012). Bohužel se tak nestalo a Riot oznámil, že se vydání nové mapy bude konat na konci roku 2013. L
Progaming
League of Legends je dnes jednou z nejhranějších počítačových her v historii, aktivní hráčská základna světově dosahuje nad 32 miliónů, což je více než Word of Warcraft (WoW) v době svého největšího rozkvětu. Jelikož se jedná o hru se zaměřením na PvP (hráč vs hráč), poměrně brzy se vybudovala široká kompetitivní scéna. Díky podpoře od Riot Games, kteří pro sezónu 2 uvolnili 5 miliónů dolarů na ceny a aktivnímu zapojení všech velkých organizátorů lig a turnajů, je dnes League of Legends největším elektronickým sportem v historii.
Profesionální hráči jsou ve většině případů schopni se poměrně pohodlně uživit skrze aktivity spojené s hraním League of Legends. Ti nejlepší jsou placeni organizacemi, které reprezentují, mezi jejich další příjmy pak patří především výhry z turnajů a výnos ze streamování. Mezi nejznámější hráče na světě patří například George „HotshotGG“ Georgallidis, zakladatel jedné z nejúspěšnějších progamingových organizací zabývajících se LoL – CLG (Counter Logic Gaming).
Rozkvět progamingové LoL scény je možný také díky skvělé podpoře organizátorů turnajů. LoL nechybělo na žádné velké akci v posledních letech a z výsluní začalo díky obrovské podpoře fanoušků vytlačovat i hlavní hvězdu elektronických sportů – Starcraft II. To je nejpatrněji vidět v Jižní Koreji, kde se v současnosti stalo League of Legends nejhranější hrou a získalo vlastní turnaj na korejské televizi OGN.
Česká a slovenská scéna
League of Legends je velice populární i v Česku a tak netrvalo dlouho, než se vytvořila aktivní komunita zabývající se turnajovým hraním. Hráči se můžou účastnit českých turnajů a to jak online, tak offline na různých LAN akcích. Online turnaje pořádá server Playzone.cz, zde se každý týden v sobotu hrajou „Nightcupy“, kam se může zaregistrovat jakýkoliv tým pěti hráčů a zkusit své štěstí v turnaji. Každý měsíc se pak hraje „Měsíční finále“, kde se nejlépe umístěné týmy poperou o věcné ceny. Kromě těchto Nightcupů na Playzone také probíhají dlouhodobé ligy a turnaje, kde se hraje o hodnotné věcné ceny a Riot Pointy. Z LAN akcí stojí za zmínku především Mistrovství České Republiky v počítačových hrách, kde se hraje o ceny v hodnotě desítek tisíc korun. K tomu aby se mohl tým této akce zúčastnit, je nutné se kvalifikovat v rámci online a offline turnajů na serveru Playzone.
Českou scénou se také zabývá dedikovaný portál Tryhard.cz, který přináší reportáže z turnajů, rozhovory s domácími i zahraničními hráči, novinky ze scény a mnohé další. Mimo jiné je to i jediné místo kde můžete najít blogy psané top hráči a streamovací rozhraní, skrze které je možné sledovat, jak hrají všichni populární streameři, ať už zahraniční, nebo domácí.
Nejlepší české a slovenské týmy mají svůj vlastní žebříček známý jako „Tryhard Power Rankings“, který je aktualizován každý měsíc a na jeho sestavování se podílí jak hráči top teamů, tak lidé sledující kompetitivní scénu.
Připravil jsem si pro vás souhrn všech zajímavých událostí, které se v roce 2012 udály v League of Legends.
Rok 2012 byl pro celou League of Legends velmi důležitým obdobím. A to hned z několika důvodů. V tomto článku se vám pokusím v několika kategoriích přiblížit a připomenout nejdůležitější momenty, změny a turnaje a to, jak na česko-slovenské, tak zahraniční scéně.
1) Fenomén League of Legends
Přestože byla tato hra poměrně známá již na konci minulého roku, největší posun prodělala právě v roce 2012. Posunula se neohroženě do čela pomyslné tabulky a má - jako jediná - právo nazývat se nejhranější hrou v historii. Zrovna tak drží další rekordy - v největším počtu unikátních diváků (na streamu), v nejlépe dotovaných turnajích (v druhé sezóně se hrálo celkem o $ 5,000,000) a to ani nepočítám desítky dalších ocenění v nejrůznějších kategoriích. League of Legends udělala ohromný krok a vypadá to, že ještě pár let vydrží. Kritici odhadují životnost League of Legends na 10 let, což je na podobný titul ohromný časový úsek.
2) Změny ve hře
Proběhnutý rok byl velmi bohatý také na změny ve hře. Již od začátku byla v plném proudu Sezóna 2 a s tím i pevně zaběhnutá a fungující metagame, která nám vydržela až do podzimu letošního roku. Právě toto období bylo nejdůležitějším, alespoň co se změn ve hře týče. Pojďme se podívat na seznam nejdůležitějších věcí, které se za rok 2012 udály. Změny se dějí každou chvíli, některé se již ani nedají dohledat.
Honor systém - do hry byl přidán honor systém, který by měl pomoci k lepšímu chování hráčů. Nutno podotknout, že se hráči opravdu začali chovat trochu lépe. Tento geniální systém si zaslouží pochvalu!
Konec Sezóny 2 - po roce nám skončila v pořadí druhá sezóna.
Odměny za Sezónu 2 - s koncem druhé sezóny se hráčům dostaly odměny, podobně jako před rokem. Ikony, rámečky, skin na Jannu a samozřejmě klasické odznáčky na oficiálních fórech. Mezi hráči panují poněkud smíšené pocity.
Předsezóna - s koncem sezóny 2 je tu již klasicky několika měsíční pauza. Než začne další sezóna, je třeba vyladit a změnit spoustu věcí.
Nová Twisted Treeline mapa - oblíbená 3v3 mapa si prošla přímo ohromnou změnou, nutno říci, že tato změna je určitě k lepšímu.
Upravení cen šampionů - šampioni se dají nyní koupit za lehce upravené ceny, které by měly reflektovat příjemnější přepočet IP a RP.
Nový herní obchod - předělán byl i herní obchod a systém nakupování, jde o změnu víceméně příjemnou, protože nakupování je jednodušší a rychlejší. No a také přehlednější aspoň pro mě.
Nejdůležitějším bodem celého roku bylo určitě to, že se z dříve rozděleného světa stala globální aréna, kde spolu mají šanci změřit síly týmy z jakékoliv země. Nejpodstatnější bylo hlavně to, že evropské a americké celky začaly hrát proti asijským, které i přes to, jak jsou mladé, jsou v současné době o třídu jinde. Doufejme, že to bude působit jako motivace a v budoucnu uvidíme ještě vyšší úroveň hry.
4) CZ/SK scéna
Domácí scéna byla na turnaje poněkud chudší, ale i přesto jsme mohli vidět řadu pěkných akcí. Velmi důležitým krokem kupředu bylo hlavně to, že v příštím roce bychom měli mít možnost hrát A-Series na ESL. Pokud to vyjde, bude to ohromný posun v kvalitě a úrovni League of Legends u nás. Pojďme si opět připomenout ty důležité akce.
Mistrovství České Republiky - velká akce s cenami za několik desítek tisíc korun. Záznam zápasů máte možnost shlédnout na YOUTUBE KANÁLU.
LANcraft summer - jedna z LAN akcí u nás, přes poměrně malou účast týmů si myslím, že to byl pěkný turnaj.
LANcraft spring - asi největší LAN akce u nás, alespoň do počtu týmů. A to je zároveň novinka, která měla nejvíce komentářů.
Janna
Janna je můj nejoblíbenější hrdina z kategorie suportu, protože se dá hrát s kýmkoliv do dvojky.
S kým ji tedy hrát?
Jak jsem psal, dá se hrát s kýmkoliv, ale vyzdvihl bych tady pár championů, kteří Vaši práci využijí asi nejvíce. Můžete říct, že se kní více hodí Nunu, já ho moc nemusím, obzvlášť do soloQ je Nunu dle mého názoru opravdu slabý a Jana tu práci udělá daleko lépe.
Ashe
Ashe – I když se to nezdá, tak Ashe+Jana je poměrně nebezpečná dvojka v early game, stačí troška neopatrnosti (se kterou se v soloQ potkáte často) a Vaši soupeři nemohou už ani farmit(zabíjet miniony). Měli byste se však vyhnout burstu a hrát to na pomalé „oťukávání“ nepřítele. Vyčkat na gank a je vystaráno.
Kog’Maw
Kog’Maw – Žížalka má slušný damage od levelu 6, i do té doby je schopna být poměrně nebezpečná, není nad to skombinovat Kogmův slow s Janiným tornádem. V latu už se jen postaráte aby se k němu nikdo nedostal a pokud to skutečně uděláte, neměli byste prohrát.
Vayne
Vayne – To samé jako pan Žížalák s tím rozdílem, že protectit Vaynu je o něco těžší, její range není tak velký, skáče ze strany na stranu a občas se stane, že někoho odpálí tak, že ho k ní pošlete pak účkem, to už si musíte ale domluvit ať vám Vane věří a nestanou se vám takové nedorozumění. Hraju s ní rád na lajně i soloQ, když jí odprotectím v teamfightu, vždy hru protáhne.
Znovu ale zdůrazňuji, že Janu lze zahrát s kýmkoliv!
Kdy se Janně raději vyhnout?
Janna si najde svou pozici v každé hře, ale exustují situace, kdy je přeci jen lepší ji nehrát.
Typickým příkladem může být Zyra, proti které na té lajně vážně moc nesvedete. Dobře zahraná Vás nepustí k ničemu. A pokud vás chytne, tak to opravdu bolí. Dálším takovým odstrašujícím příkladem je Caitlyn, například s Nunuem. I když je Jana skvělá proti Nunuovi, tak v tomto případě také moc ne. Nemáte heal a soupeř Vás snadno dostane tam, kam sám chce.
Jak na itemy
Začínám vždy s manastonem, několika wardami (když je proti vám Sona, Zyra, Blitzcrank – ward pink se opravdu hodí) a alespoň jeden health potion. Co nejdříve se vrhnu na dokončení Phila, pokud jste na lajně proti nějakému burstu a bojíte se, je lepší zainvestovat do nějakých HP, můžete klidně rushnout Sighstone. Je výhodnější ho zakoupit až po Philovi, zejména jste-li na lajně proti nějakému druhu poukování. O nic nepříjdete naopak. Jakmile máte Sighstone a Phila, je načase se rozhodnout co dál. Pokud si myslíte, že hra bude trvat déle, je vhodné koupit Lucky Pick. Čím dál se hra dostane, tím lépe pro Janu, tak se toho vůbec nebojte. Do další fáze to už záleží na Vašem týmu, ale já se v 98% her vrhám na Locket jako první. Dá mi to vše potřebné na lajnu, a když ho dostavím, týmu zajistím slušný počet HP navíc. Pro mě je to nejlepší supportovací předmět. Ale v dnešní době se hrají i full ad setupy a v takovém případě tento item stavím po základu. Jakmile je hotov, snažím se tým donutit k nějakým společným akcím.
Janna a soloQ
Je to hrdina, kterého do soloQ beru nejčastěji, po resetu jsem dostal 1550 elo, po čas trvání elo boostu jsem měl tak trošku smůlu a po nějakých 30ti hrách jsem uvízl na 1300. Řekl jsem si, že na to prostě kašlu. Nějakou dobu jsem nehrál, pak přišel nápad začít hrát týmově, chvilku jsem trénoval jako duo, kde jsem se vytáhl zpátky na 1500. Potom jsem hrál už jen soloQ a převážně Janu. Netrvalo to dlouho a z 1500 jsem se dostal na 1900. S Jannou jsem měl snad 50/15. Což je poměrně solidní skóre. Jak na to? Naprostým základem je neflamovat. Když někdo flamuje, pokusit se ho přesvědčit aby se alespoň trošku snažil a nechal se potahat. Protože jakmile se dostanete do latu, jste schopni hru protáhnout ve dvou s AD carry, kterému stačí napsat něco ve smyslu: jen dávej dmg, já se o tebe postarám. Pak už to z 90% záleží jen na vás. Dají se uhrát dokonce i hry, kdy 3 lajny mají 0/10 mám to odzkoušeno. Hlavní je trpělivost a držet nervy. Jedna taková rada do začátku, wardněte jejich wraity a snažte se hlídat pozici jejich jugnlera.
Nejlépe se tahá, když jste skutečně motivovaní a máte chuť hrát.
Aspoň já to tak cítím.
Malý tip
Jana má jednu skvělou schopnost, dokáže přerušit spoustu abilit. Což oceníte především u všech druhů skoku. Příkladem může být, kdy Lee sin má na Vás Q, skáče a vy ho odhodíte rychlým tornádem.
Tahání ela
Proč si myslím, že právě Janna je to právé na tahání ela. (jako support)
Na rozdíl od jiných supportů se drží v pozadí, a proto by se nemělo stávat, že zemřete během první chvíle. Navíc Vás nic nesvádí k nějakému druhu engage. Když pominu flash+tornádo, což je stále celkem bezpečné, jelikož máte slušný move speed a stále máte ulti. Tudíž by Vás nikdo neměl nabaitit na nějaký zbytečný engage, jak už to v soloQ většinou bývá. Když někdo z Vašich spoluhráčů něco pokazí, stačí poslat tornádo a počkat na nový pokus. To je něco, co žádný jiný support nedokáže.
Itemy
Jsou dva druhy dělení: podle statů nebo jejich úrovně.
podle statů
Spotřebí (consumable)
Obrana (defense)
Životy (health)
Brnění (Armour )
Magické brnění (Magic armour)
Obnova života (Health regen)
výdrž (Tenacity)
Útok (attack)
Poškození (Damage)
Max. poškození (Critical strike)
Rychlost útoku (Attack speed)
(Life steel)
Magie (magic)
(Ability power)
(Cooldown reduction)
(Spell vamp)
(Mana)
(Mana regen)
Pohyb (movement)
Boty (boots)
Ostatní předměty (other...)
Podle úrovně
Spotřební (consumable)
Základní (basic)
Pokročilé (advanced)
Legendární (legendary)
Mýtické (mythical)
Vlastnosti
Každý předmět přidává Staty. Některé předměty mají i různé efekty: Pasivní (samy se spouští) a Aktivní (ty musíte použít). Tyto efekty zlepšují efektivnost hrdinů nebo přidávají nové schopnosti.
Unikátnost
Z angličtiny Unique. Znamená to, že tento efekt je použitelný pouze u jednoho stejného předmětu. Speciálním případem jsou pojmenované unikátní efekty, ty se neslučují ani u různých předmětů (například Spellblade nebo Tenacity).
Náhledy fotografií ze složky LoL
Komentáře
Přehled komentářů
hydroxycloquin https://keys-chloroquineclinique.com/
Strident blood arm-twisting symptoms
(ABakScapeGap, 9. 10. 2018 7:52)
Torsion bras de quelqu'un est comment calleux votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre coeur bat, il pompe le sang tout au long vos arteres a la vacances de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/qui-a-deja-acheter-du-cialis-sur-internet/
rksdtdzkbred
(gdexky, 7. 5. 2022 13:33)